Födelsedagen på alla hjärtans dag!!!

Hello! Jag fyller år i morgin (Alla hjärtans dag) men då ska jag tillbringa hela dagen med min pojkvänn....så mina föräldrar och min lillasyster fick fira mig i dag!!!  ^^
Här kommer lite bilder på vad jag fick!!!
Nu kan jag göra fler fina naglar!!!!

Foki apan!!!!  Nu kan jag forka mina naglar!!!!

Nintendo ds grejor......

Nintendo spel.....

Me & my blog t-schirt
 en rosa i pod!!!
 mobil tecke och kudde!!!

 Ny mobil!!!!

Och bäst av allt..................

 

 

 

 

En egen katt!!!!!!  <3<3<3<3<3<3<3<3 jippi!!!!!!!!!  Den ska antingen heta Pussel, kitty elr lady gaga. =) 

                                                     Typ ba lixom herrå!!!


 





Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har en ävling å min blogg!!! Du kan vinna fina priser!!!! Kom och gör ett försök...kanske är det DU som vinner.....

2010-02-14 @ 15:36:04
URL: http://sweetmiami.blogg.se/
Postat av: linnea

3. ASÅ SKIT SNYGGT LACKAN!!!! VIILL HA!! även väldigt cool mobil. Förästen... GRATTIIS i efterskott!!!!

2010-02-15 @ 16:40:24
URL: http://www.denhemligabloggaren.webblogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0